neděle 9. září 2018

MANZELE ODVEDLE - Shari Lapena

Ahojte, Tentokrat vam prinasim recenzi thrilleru Manzele odvedle.



ANOTACE:
Vaše sousedka nechce, abyste vzali své šestiměsíční dítě na slavnostní večeři. Nic osobního, ale rušilo by pláčem. Váš manžel prohlásí, že to nevadí. Bydlíme přece hned vedle. Zapneme dětskou chůvičku a každou půl hodinu ho přijdeme zkontrolovat.
Vaše dcerka spala, když jste ji viděli naposledy. Teď stoupáte po schodech do sv
ého mrtvolně tichého domu a vaše nejhorší noční můry se naplnily. Je pryč.
Nikdy předtím u vás nebyla policie. Teď prohlížejí celý váš dům a kdoví, co tam všechno najdou…

riginální název:

The Couple Next Door (2016)

Žánr:
Literatura světová, Pro ženy, Thrillery
Vydáno:, Knižní klub
Počet stran:272
Překlad:Jana Kunová
Edice:Edice světový bestseller
Autor obálky:Soňa Šedivá
Vazba knihy:pevná / vázaná s přebalem

AUTORKA:
Shari Lapena, bývalá právnička a učitelka angličtiny, je spisovatelkou na plný úvazek. Debutovala titulem Manželé odvedle (2016), který se stal psychologickým thrillerem roku, vydaným ve 35 zemích. Zaujal zejména nečekanými zvraty. a to až do poslední strany. Podobně laděný je i další autorčin román Někdo cizí v domě.
Zdroj životopisu: http://thegloss.ie/2016/07/writers-block-shari-lapena/
Zdroj: Databaze knih



RECENZE

Abych se priznala, zacatek knihy me docela nudil. Porad se tam mluvilo o jednom a resila se jedna vec..ostatne co take ocekavat jineho od knizky ktera popisuje unos ditete. Je jasne uz z nazvu, ze se to bude tykat prave toho. Ja jsem jedna z tech co neradi odkladaji rozectenou knihu a proto jsem vydrzela. Ja totiz uz od zacatku tusila, kdo je za unos zodpovedny jenze netrvalo dlouho a spisovatelka mi docela zamotala hlavu a v tu ranu jsem mela podezrelych vic. Kniha me tak vtahla, ze jsem musela cist furt. Nastesti jsem byla zrovna na dovolene :D takze se to hodilo. Ja vam urcite nebudu rikat jak to dopadlo..ja vam tuto knihu vrele doporucim. Strasne se mi libi styl autorcina psani. Miluju, kdyz je kniha napsana z pohledu vice postav a ne jen z pohledu vypravece. 

HODNOCENI
* * * * *
Knihu hodnotim velice kladne I pres jeji zdlouhavy zacatek davam plny pocet hvezdicek. Autorka me dostala jejim stylem psani a uz jsem si koupila jeji druhou knizku Nekdo cizi v dome. Manzele odvedle jsou dobry thriller ktery vas nenecha chladnymi a budete kroutit hlavou nad tim ceho vseho jsou lide schopni. Urcite mi dejte vedet do komentaru jestli jste knihu cetli a jak vas zaujala. 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Dekuji za odber a vas komentar :)