neděle 19. srpna 2018

RECENZE: ZIVOT PO TOBE - Jojo Moyes

Dnes se podivame na zoubek knize od ktere jsem mela velke ocekavani a tesila jsem se znovu na pribeh Lou Clarkove.

ANOTACE

Kdybyste ztratili někoho, koho jste moc milovali, jak moc by to změnilo váš pohled na svět? V pokračování světového bestselleru Jojo Moyesové Než jsem tě poznala najdeme Louisu Clarkovou v přesně takové situaci. Po intenzivním půlročním vztahu s ochrnutým Willem Traynorem, který se rozhodl ukončit svůj život asistovanou sebevraždou, zůstává Louisa sama, zmítána smutkem a výčitkami svědomí. Po vážném úrazu se navíc musí vrátit domů k rodičům. Jako by byla najednou zpátky na začátku cesty – život po Willově smrti totiž znamená učit se leccos znovu, stavět na nových základech. Záchranář Sam Fielding, pro něhož je kontakt se smrtí každodenní náplní práce, by snad mohl být právě tím, kdo Louise pomůže se zase vrátit do života, jenomže pak se z Willovy minulosti nečekaně jako uragán vynoří Lily – jeho šestnáctiletá nezvladatelná dcera. A všechno je rázem jinak…

Série:

Než jsem tě poznala (2.)

Originální název:

After You (2015)

Žánr:
Literatura světová, Romány, Pro ženy
Vydáno:, Ikar (ČR)
Počet stran:400
Překlad:Lucie Mikolajková
Edice:Edice světový bestseller
Autor obálky:Kateřina Stárková
Vazba knihy:pevná / vázaná s přebalem

AUTORKA

Britská spisovatelka Jojo Moyesová pracovala v různých profesích, než dostala stipendium na Londýnskou univerzitu, kde vystudovala žurnalistiku. Novinářské profesi se pak věnovala deset let – pracovala pro britský deník The Independent a pobývala též v Hong Kongu jako dopisovatelka listu Sunday Morning Post. V roce 2002 jí vyšel první román a od té doby se živí jako spisovatelka na volné noze. S manželem, novinářem Charlesem Arthurem, a jejich třemi dětmi žije na farmě v hrabství Essex. Nepřekvapí nás, že autorka románu Krasojezdkyně je sama velkou milovnicí koní – dokonce jednoho „starého dostiháka“ vlastní – a vášnivou jezdkyní.
zdroj: Databaze knih

RECENZE

Jak uz jsem uvedla, od knihy jsem mela velke ocekavani. Tesila jsem se az znovu proziju pribeh Lou..Lou ktera je energicka a ztrestena, ale tento dil me docela zklamal. Louisa uz nebyla ta holcina jakou jsme poznali v prvnim dilu.

Na recenzi knihy Nez jsem te poznala se muzete podivat zde <3 Recenze knihy Nez jsem te poznala <3

Ono se neni ani cemu divit, kdyz prisla o Willa,  muze ktereho z celeho srdce milovala.
Ono to cloveka poznamena. Kazdopadne kniha je napsana velmi lehce, krasne se cte a je to takova oddychovka. Pribeh dostava spad tehdy kdyz se objevi mlada divka pred Lou dvermi a tvrdi, ze je dcera Willa Traynora o ktere nikdy nikdo neslysel. Od Willovo smrti uplynulo 18 mesicu, Lou zije sama v Londynskem byte, pracuje v jedne kavarne na letisti a stale nedokaze zapomenout. Klub novych zacatku, ktery pravidelne navstevuje po jeji nehode ji pomaha se vyrovnat  s jeho smrti a zacit znovu normalne zit. Po jejim urazu se seznamuje s pohlednym zahranarem Samem a vy muzete hadat jestli v sobe najde silu znovu se zamilovat a zit novy zivot

HODNOCENI

Tak bohuzel moje ocekavani bylo az moc velke. Kniha je napsana velmi lehce a je ctiva, ale porad mi prislo, ze je tam jedno a to same, ze vlastne pribeh nema zadnou pointu, ze kdybych si to neprecetla tak jsem vlastne o nic neprisla. Pardon pokud tuhle knizku zboznujete..ja bych ji ohodnotila slovy neurazi nenadchne..ale jak jsem rekla kniha je ctiva a cte se velmi lehce..Jojo Moyes pise velmi pekne a pri cetbe jejich knizek si odpocinete.

HODNOCENI
* * *

Dejte mi vedet do komentaru jestli jste knizku cetli a jaky na ni mate nazor vy :)